Complaint: Geweigerd in het hotel

user-210888 on 08 November 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteravond zijn mijn ouders vertrokken voor een 9daagse reis naar Dubai. Vanmorgen komen ze aan bij het hotel waar ze moeten verblijven, helemaal kapot van de lange reis. Krijgen ze doodleuk te horen dat ze het hotel niet in mogen tot 12 uur. Er is ze ook geen ontbijt of iets aangeboden. Mijn vaders woorden; “we zitten hier net als honden buiten te wachten”. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen! Hebben mijn ouders bijna 2000 euro hiervoor betaald??!! En wie weet waar ze nog op gaat stuiten gedurende hun verblijf daar!

Desired solution:

Arke moet ons ergens in tegemoet komen. Of deze gehele dag terug betalen, of overplaatsen naar een ander hotel. Want dit is niet normaal voor woorden!! En heeeeeeeeeel klantonvriendelijk!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 11 november 2013 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of