Complaint: Klacht

user-211197 on 09 November 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen dinsdag was ik bijtijds 16.10 uur op station Leeuwarden. Het regende hard. Gelukkig stond de trein er al. Ik zocht een plekje . De trein raakte overvol.
Ook kwamen er vlak voor vertrek 2 conducteurs binnen. Opeens twijfelde of ik wel had ingecheckt ( Een menselijke twijfel na een lange werkdag)
Ik moest moeite doen om me door de mensenmenigte te bewegen. Het gangpad stond vol. 1 minuut voor vertrek kon in nog even controleren of ik een geldig bewijs had. In de stromende regen zag ik groen oplichten en was opgelucht dat ik het nog even had gecontroleerd. Ik was de eerste die werd gecontroleerd toen de trein ging rijden en de conductrice gaf aan dat ik net had uitgecheckt.

Desired solution:

Ze gaf aan dat ze me het had zien doen. Ik zei dat ze dan ook kon zien dat ik even daarvoor had ingecheckt. Dat kon ze zien , maar als er meer 10 minuten tussen het in en uit checken zit geeft hij weer groen licht en daar had ik naar moeten kijken aldus de conductrice. Dus kreeg ik een boete.
Als geen auto bezitter reis ik altijd per trein. Ik ben zorgvuldig. Maar deze vergissing is menselijk. Dat daar zo strikt mee wordt omgegaan viel bij mij erg slecht. Ik heb de boete direct dezelfde avond betaald. Maar wil via deze weg laten weten dat ik de manier van beoordelen grensoverschrijdend vindt zonder menselijke maat. Mijn geld terug krijgen zou ik een goede oplossing vinden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of