Complaint: Koffieapparaten hd7740

allard on 12 November 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 2 apparaten gekocht bij de macro ,en heb met alle twee de zelfde problemen vanaf het begin,bv klep valt open,loopt niet door,de aan en uit knop werkt niet meer.ik heb al een keer een nieuwe gehad ,alweer de zelfde ellende.nu staan ze alle twee in de kast .mijn broer heeft ook zo ‘n apparaat ,ook de zelfde problemen .ik vind dat jullie daar iets aan moeten doen,want je praat toch over een 400 euro in totaal.hele slechte serie en geen goede reclame voor philips.

Desired solution:

Ik wil gewoon een apparaat dat werkt,zonder ellende.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd.

Makro Customer Service Center

All complaints of