Complaint: afreken discussie

user-211264 on 10 November 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gistermiddag kocht mijn moeder een trui bij C&A. ik had zelf allerlei babykleertjes gekocht en afgerekend. Die trui kost normaal 20 euro en nu met de 25% korting maar 15 euro.
Mijn moeder gaat afrekenen en geeft 2 tientjes aan de kassiere, vervolgens geeft de kassiere 0,08 terug aan mijn moeder. Mijn moeder zegt direct sorry maar ik krijg nnog 5 euro van u. De kassiere zegt direct nee hoor. u gaf mij n tientje en n vijfje. Mijn moeder geeft aan dat dit echt niet kan wamt zij geen briefjes van vijf in haar portomonnee. Na diverse woordenwisselingen zei de kassiere ik ga de kas opmaken. Mijn moeder en ik bleven wachten en vervolgens na ruim 10 minuten zegt ze: “de kas klopt. Dat zei ik u toch?”
kortom mijn moeder werd voor leugenaar uitgemaakt en ik besloot hier maar niet meer verder op in te gaan midden in n volle winkel. Dat vind ik die 5 euro niet waard.
mijn moeder voelde zich knap rot en ook onterecht behandeld.
waarschijnlijk heeft die kassiere de klant voor ons 5 euro te veel teruggeven, waardoor de kas toch klopte.
Hoe dan ook, dit is n reden om nooit meer bij C&A te kopen, na deze onklantvriendelijke behandeling.

Desired solution:

De erkenning en een excusus. Nu heeft mijn moeder die trui alsnog duur gekocht en de korting van vijf euro niet gekregen.
Dus ook de vijf euro terugkrijgen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of