My complaint:
Op 22-10-2013 kocht ik in de praxis te Maastricht, Porseleinstraat, een nieuwe hanglamp van het merk home sweet home, colors. Tevens werd een vloerlamp besteld van de zelfde collectie, daar die op dat moment niet meer voorradig was. Vloerlamp uplight met leeslamp en lampenkap fungi ovaal 50 cm, werden besteld.
Ik zou deze ontvangen na ongeveer zo een 10 werkdagen.
Blij met de nieuwe aanwinst voor mijn nieuwe woonst.
Beide aan actieprijs, een goede aankoop, dacht ik bij mezelf.
WAT BLIJKT NU!!!!!!!!!!
Vorige week op 07-11-2013 was ik toevallig weer in de praxis, staat er vermeld op de reclamepaneel dat er geen vloerlampen meer leverbaar zijn. Bij navraag blijk ik ook geen lamp meer te kunnen krijgen.
HEEL ERG TELEUR gesteld ben ik daarbij.
Mijn hanglamp hangt ondertussen al op, en was ik gedurig aan het wachten op de mooie vloerlamp. Beide lampen waren afgestemd op elkaar. Wat nu!!!!!! Wat is de hanglamp zonder vloerlamp, naar mijn gevoel.
De juffrouw in de winkel gaf aan dat de leverancier geen meer levert, er zouden er geen meer zijn.
Desired solution:
Top zou zijn dat ik mijn uplight met leeslamp en lampenkap fungi ovaal 50 cm door jullie zou verkrijgen.
Dit door ééntje uit te halen in een van jullie winkels of toch bij de leverancier.
Dit zou echt de max zijn.
Kan ik mijn hanglamp terug brengen en geld retour krijgen. Mijn hanglamp hangt al op???
Ik heb mijn geld, voorschot inmiddels terug gekregen, maar ik had natuurlijk veel liever een vloerlamp gehad.