My complaint:
zijn met 6 families naar port zélande geweest dit verlengt weekend .hadden daar 6 vip cottages geboekt .daar zit dus alles in .zonnebank ,sauna,afwasmachine enz….
dus in de avond wou ik een sauna te doen wat bleek er te zijn. deze werkte niet evenals in een andere cottage daar deed de sauna het ook niet.
dus ik naar de storingdienst gebeld en ze zouden iemand langs laten komen .toen er iemand komt kijken naar de storing zijden de mensen we kunnen er niets aan doen want wij zijn van de groendienst maar ze moesten komen kijken .dus een dag later naar de receptie daar ons beklag gaan doen nog maar ééns, en die zijden kom morgen maar terug.
ja een dagje later wij daar terug en wat gaven ze ons als compensatie 90 euro in bonnetjes.daar waren we niet met opgezet en we vroegen om de verantwoordelijke te laten komen
toen die er dan was zij die gewoon na een kort gesprek dit is de normale procedure .en daar stonden we dus .dus het moreel van het verhaal 6 vip cottages 3000 euro, 2 defecte sauna’s 90 euro compensatie .en wat bleek daar was het probleem al lang gekend voor onze aankomst dat er 2 sauna defect waren . dus hebben niet kunnen genieten van onze privé sauna en dan al die ellende er nog eens bij
Desired solution:
die vergoeding had veel meer moeten zijn