Complaint: Weigering omruilen producten en weigering in winkel Etos

user-211884 on 13 November 2013 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen de Leidinggevende van de Etos te Kooilaan in Leiden. Deze Leidinggevende genaamd Hans wilde geen artikelen omruilen, omdat de artikelen van de Haarlemmerstraat te Leiden afkomstig zijn. Vervolgens gaf ik meneer aan dat de artikelen afkomstig van welk filliaal uit de Etos dan ook onderling overal geruild mogen worden. Hans werd kwaad en zei mij dat ik hem de regels niet hoefde uit te leggen, die wist hij zelf wel zei hij. Meneer liep boos weg en liet mij aan de kassa wachten. Hij kwam terug met mijn lippestifen en gaf aan dat hij er al voldoende heeft in de schappen en als hij de mijne zou omruilen hij er mee zit. Toen gaf hij mij de lippestiften terug. Vervolgens gaf ik aan dat ik hier een klacht tegen in zou dienen en ik ben direct naar de Etos te Haarlemmerstraat gegaan om de te ruilen. Ik ben teruggegaan naar Etos Kooilaan en ben geweigerd de winkel binnen te lopen. Hij bleef voor de deur staan en had een plaat in zijn handen. Dit kwam bedreigend over op mij.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik vraag me af hoe een persoon die zich zo gedraag tegenover anderen, een leidingevende kan zijn. Ik voelde me gediscrimineerd en meneer gaf elke keer smoesjes waarom hij het product niet zou kunnen ruilen. Dae maat was vol voor mij, toen hij mij weigerde in de winkel.

Ik zou willen dat deze man niet weg kan komen met deze manier van omgang met mensen. Als leidinggevende kan men zich niet zo gedragen, het was alles behalve professioneel. Hij kan ten eerste niet de regels veranderen en zeggen dat je niet kan ruilen. Het artikel was trouwens gister nog gekocht. Ten tweede kan hij mij niet in een winkel weigeren, als hij zelf fout zit. Ik voelde me ook gediscrimineerd en als er met deze klacht niets gedaan wordt, dan ga ik de vervolgprocedures in.
Ik hoop zo snel mogelijk op een bericht.

Desired solution:

Ik ben tevreden als meneer gestraft wordt voor zijn gedrag. Indien dit niet gedaan wordt, keurt Etos dit gedrag van een leidinggevende goed en dat is naar mijn idee heel kwalijk. Uitsluiting en weigering zonder geldige reden, is voor mij zeer kwalijk.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint

All complaints of