Complaint: Betreft Klacht reis Res. nr: BGSWHH 09/09/2013 tot 17/09/2013Mandarine resort Bodrum

user-211895 on 13 November 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een hel van een vakantie naar bodrum. en mijzelf daardoor in de schulden te hebben moeten bellen. Heb ik na 6 weken na het indienen van mijn klacht nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Na contact te hebben opgenomen met arke moet ik maar wat geduld hebben. Mijn geduld is op. Ik ben voorgelogen, mijn zuurverdiende centjes in een kamer gestopt die uit elkaar viel en nu voor ruim 200 euro aan telefoon kosten gemaakt.
Zelfs een klacht indienen neemt arke niet serieus want nu kan ik weer een klacht indienen over het feit dat ze niet binnen door hun aangegeven 6 weken reageren.

Desired solution:

Reactie op mijn klacht die volgens reisbureau alkmaar bij het hoofdkantoor ligt, geld terug en excuses van arke.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 13 november een reactie verstuurd naar het reisbureau van de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of