My complaint:
Bij aankomst kregen we in de bus van de medewerker van arke dat de dag erop om 11:00 iemand van arke zou komen om reisinformatie te geven. Hier konden dan excursies geboekt worden. Met nadruk werd verteld niet bij het hotel te doen omdat dit veel duurder was en niet zo goed. De dag erop zaten wij om 11:00 uur te wachten. Na 1/2 uur kwam iemand van het hotel vertellen dat arke gebeld had en dat ze eraan kwamen. Nog 1 uur gewacht maar niemand van Arke gezien. Dit als klacht doorgestuurd naar Arke en totaal geen reactie gehad, wel een mail dat de klacht doorgestuurd zou worden. Uiteindelijk hebben we een auto van het hotel gehuurd en zijn zelf op onderzoek uitgegaan in de buurt. Wij hebben geen mogelijkheid gehad om excursies te boeken. De hotelmanager zou de persoon van Arke op de hoogte brengen, zodat ze de informatie op de kamer achter kon laten. Bij navraag op de laatste dag, was er nog niemand gezien van Arke. Dit is erg slecht omdat ze de reiziger aan hun lot overlaten en totaal geen informatie achterlaten, normaal krijg je die wel en ook informatie wie je moet bellen als er iets is. Arke kan nog veel leren van de veel kleinere organisaties. En geen reactie geven op een klacht is bij Arke heel normaal, dit is ook wat je veel leest over Arke op Internet.
Desired solution:
Zou het niet weten, vakantie is voorbij nu.