Complaint: Slechte service bij opzeggen abonnement

Lion19626 on 13 November 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn contractperiode loopt tot en met 11-12-2013.

Ik kan het Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.

Via Internet is dit echter niet mogelijk vanwege een technisch probleem.

Simyo klantenservice biedt geen oplossing.

Desired solution:

Het verzoek om dit alsnog voor mij te organiseren aangezien dit via Internet niet werkt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Uit onze gegevens blijkt dat de Simyo klantenservice ten tijde van het plaatsen van uw klacht alhier, in contact was met u om deze onvolkomenheid op te lossen. Op 14 november jongstleden was uw issue reeds opgelost. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of