My complaint:
28 mei 2013 verstuurde ik volgende brief:
Geachte dames en heren,
Al geruime tijd werkt de door u geleverde simkaart niet meer.
Ik heb hier in begin enkele malen contact met u over gehad.
De simkaart is nooit meer operationeel geworden en ik heb het dan ook weggedaan.
Door ernstige ziekte van mijn echtgenote heb ik niet meer goed mijn afschriften gevolgd.
Heden zag ik echter dat er nog steeds een maandelijks bedrag voor niet geleverde diensten wordt geïncasseerd.
Inloggen op mijn Youfone lukt niet.
Graag hoor ik van u wat te doen met ruim twee en een half jaar abonnement zonder tegenprestatie.
Tevens ontzeg ik u de bevoegdheid nogmaals van mijn rekening te incasseren.
eerder gezonden e-mail:
Verzonden: 10-08-2010 17:36:23.3130000
Aan: Youfone
Onderwerp: Youfone Ticketnummer: #0134495 SIM kaart
Ticketnummer #0134495
Youfone klant Ja
Type vraag Postpaid
Mobielnummer 0632055043
E-mailadres weagerbeek@online.nl
Categorie SIM kaart
Vraag
sinds enige tijd is mijn simkaart van youfone niet meer te gebruiken. heb ook al enige tijd een andere email/provider en kan geen rekeningoverzicht meer inzien.
Desired solution:
sinds augustus 2010 wordt maandelijks € 2,50 afgeboekt voor een abonnement dat voor mij zinloos is wegens ondeugdelijke simkaart.
graag restitutie van deze facturen en eindlijk opzeggen van het abonnement.