Complaint: After Party Robin Thicke

user-212130 on 14 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 6 VIP kaarten voor de after party van Robin Thicke gekocht via See tickets. Bij aankomst om 22:30 stond er een hele lange rij mensen te wachten om naar binnen te komen en wij liepen de rij voorbij want we hadden immers VIP tickets en in de omschrijving van See tickets stond dat we over de rode loper waar ook de artiesten naar binnen mochten naar binnen konden gaan. Daar aangekomen werden we weggestuurd met de woorden dat we achter in de rij plaats moesten nemen.Na een half uur in de kou zonder jas gestaan te hebben konden we eindelijk naar binnen om 23:00. Bij de kassa kregen we een rood VIP bandje om en gingen naar binnen. We hebben binnen een half uur gezocht waar de VIP ruimte was want we werden steeds overal weer weggestuurd omdat we niet de goede kleur band om hadden. toen kregen we eindelijk te zien waar we duur voor betaald hebben…. de VIP ruimte!Het was gewoon een ruimte waar je moest staan een paar meter voor de mensen die een reguliere kaart hadden gekocht! Helemaal niet in de buurt van Robin Thicke zijn tafel, zoals beschreven op de site… want er waren geen zitplaatsen en Robin Thicke en andere artiesten hebben we al helemaal niet gezien! We hebben gelijk een klacht ingediend bij de meneer achter de kassa bij See tickets en bij organisator Jacob Admiraal van IMAR ent. We zijn nog een tijd bij de ingang blijven staan omdat we gewoon niet konden geloven dat we zo zijn opgelicht! We hebben in totaal bijna €600,- betaald voor dit SUPER feestje!! Toen hoorden we Robin Thicke optreden en voordat we besloten hadden om dan maar toch even naar binnen te gaan om te kijken was het optreden alweer voorbij. Het duurde nog geen 5 minuten! Wat een ontgoocheling deze avond!

Desired solution:

Ik wil mijn geld terug en een verontschuldiging van See tickets!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 15 November 2013 at 09:57

Vandaag om 8:40 een mail dat de klacht door See tickets in behandeling is genomen. Om 8:41 een mail dat de klacht is opgelost. Het is nu 10:55 en See tickets heeft nog helemaal geen contact met mij opgenomen!! Zou graag willen weten wat die oplossing dan is.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is door Seetickets rechtstreeks ontvangen en in behandeling genomen. Klant is hiervan al eerder op de hoogte gesteld.

All complaints of