Offered solution:
Beste mevrouw/meneer,
Wat vervelend om te horen dat u uw producten nog niet heeft ontvangen.
Wij gaan ervoor zorgen dat u niet hoeft te betalen voordat uw schoenen bij u geleverd zijn.
Om u meer ruimte te geven voor uw betaling hebben wij voor u de vervaldatum van de factuur een maand verschoven.
De nieuwe vervaldatum is 26 december 2013. Ter bevestiging hebben wij u een nieuwe factuur met de nieuwe vervaldatum via e-mail verstuurd.
Wanneer u vóór deze datum de producten nog niet heeft ontvangen, neem dan graag contact met ons op.
Bovendien gaan wij voor u contact opnemen met Ozzystar om erachter te komen wanneer uw producten geleverd worden.
Wanneer wij meer informatie hebben betreft de levering van uw schoenen sturen wij u hierover een e-mail.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB
Telefoonnummer: 020 80 82 852.
E-mail: klantenservice@klarna.com