Complaint: Smartphone

user-212374 on 15 November 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb 8 sept. een smartphone met android gekocht bij Groupdeal voor € 75,-i.p.v. € 200,- . Na het instaleren, kom ik erachter dat bij het telefoneren het geluid aan mijn kant steeds wegvalt en is geen normaal gesprek ermee te voeren, ook had het andere probleempjes met internetten, maar ik vond het telefoneren het ergste. Moest met leverancier, TRshop contact opnemen. Heb een adres gehad om het terug te sturen. Wat mij €6.75 heeft gekost. Ik krijg na twee dagen een andere telefoon en wel met hetzelfde mankement en krijg ik van TRshop een ander model aangeboden ter waarde van € 169,95 aangeboden en heb inmiddels ook dat tweede toestel teruggestuurd (weer €6,75 verzendkosten). Heb ik afgewezen omdat ik daar niet voor gekozen heb en het is een goedkoper toestel ook nog. Dit heb ik op 29 okt. gemaild, maar krijg geen reactie en mijn Geld wordt ook niet teruggestort. Ik vind sowieso schandalig dat ik geen reactie krijg op mijn mails.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden.

Desired solution:

Ten eerste zou ik het niet meer dan netjes vinden dat er op mijn mails gereageerd wordt en ik wil mijn geld 75,- terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Responded on 20 November 2013 at 00:57

Ik ben erg tevreden met jullie bemiddeling en oplossing. Bedankt!

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

We vinden het ontzettend vervelend dat alles zo gelopen is. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou u op onze e-mail van 14 november j.l. willen reageren waarin wij vragen om het verzendbewijs van de retourzending? Dan crediteren wij het aankoopbedrag.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

All complaints of