My complaint:
Ik ben 3 maanden geleden verhuisd, heb mijn verhuizing via de site van Neckerman bij “mijn account”, doorgegeven.
Bij “mijn account”staat dat je verandering in je gegevens zelf moet invoeren in je account, zie onderstaande kopie van de site.
Je e-mailadres, je telefoonnummer en je adres kan je zelf wijzigen in je account. Log in en ga naar Accountgegevens.
Ga naar je account.
Is je voornaam, achternaam of geboortedatum niet correct, vul dan dit formulier in.
Ik heb hier dus mijn adreswijziging doorgegeven, 10 dagen geleden heb ik iets besteld en tot mijn stomme verbazing wordt het artikel geleverd op mijn oude adres.
Ik heb gebeld met de klantenservice en krijg daar te horen dat verhuizingen schriftelijk moeten worden doorgegeven, dit is totaal tegen het advies op de site in, en is dan ook niet op de site terug te vinden.
Verder krijg ik de tip om naar het oude adres toe te gaan om daar mijn spullen op te halen. Zijn die mensen er niet dan moet ik maar aangifte gaan doen.
Absurde situatie natuurijk.
Desired solution:
Dat Neckermann ervoor zorgt dat mijn pakje bij het oude bezorgadres wordt opgehaald en op wordt herbezorgd op mijn nieuwe adres.
Ik heb mijn gegevens netjes aangepast en nu wordt er gezegd dat het mijn verantwoording blijft, daar wil ik excuus voor. Er is namelijk nergens op de site te vinden dat verhuizing schriftelijk moet worden doorgegeven.