Complaint: 1,5 jaar na opzeggen wordt maandelijks nog geld afgeschreven!!!

user-147299 on 19 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Juni 2012 verhuisd van Utrecht naar Twello en op dat moment zowel mijn digitenne als internet + bellen van KPN telefonisch opgezegd. Geen bevestiging gekregen van beiden maar mijn digitenne is netjes opgezegd. Echter internet + bellen wordt nog steeds afgeschreven! Zojuist telefonisch contact opgenomen met een vriendelijke doch ontzettend stugge bureaucratische medewerker van de klanten support desk. Hij gaf aan mijn abonnement alsnog op te zeggen en mij een vergoeding van 1,5 maand abonnementskosten tegemoet te komen. Hier ben ik het totaal niet mee eens en verwacht een nette oplossing met een passende vergoeding te ontvangen!

Desired solution:

Nette vergoeding voor de teveel betaalde maanden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of