Complaint: All Inclusive

verwendy2008 on 19 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een reis geboekt voor 30 dec naar hotel La Pinta in Tenerife.
Ik heb van tevoren informatie gevraagd aan reisbureau en telefonische aan de Neckermann aangezien mijn grootste eis was dat ik met 2 kleine kinderen All Inclusive (incl drankjes)zou hebben.
Mij werd bevestigd dat dat bij dit hotel zat en ik heb toen geboekt via internet.
Nu hebben vrienden ook geboekt bij een reisbureau in hun woonplaats en die zeiden dat er geen All Inclusive betaat in dat hotel.
Ik heb toen gebeld naar de Neckermann en het verhaal uitgelegd dat ik ook in mijn reisdocumenten heb staan All inclusive die Mevr. keek het na en las zelfs de tekst nog voor wat onder verzorging staat op de site. Antwoord Nee hoor mevr het is echt All inclusive maakt u maar geen zorgen.aangezien het reisbureau waar onze vrienden hebben geboekt het nog steeds beweerde en mij adviseerde een klacht neer te leggen bij de Neckermann. heb ik de volgende dag weer gebeld naar de Neckermann deze dame wist er geen antwoord op en ik zou terug gebeld worden binnen 5 dagen.
nou week later nog geen antwoord vandaag weer gebeld en nu is All inclusive eten en bij diner wijn en water. ik moest maar beter lezen OOk al staat het er heel raar werd mij gezegd.

U kunt zich misschien voorstellen dat ik me opgelicht voel aangezien ik mij laat adviseren vooraf door meerdere personen en en eigenlijk jullie eigen personeel geen idee hebben wat ze nou eigenlijk adviseren aan de klant.
Het staat er onduidelijk en als er geen drankjes bij zitten noem het dan gewoon volpension en geen All Inclusive. of zet er bij excl drankjes.
ik weet zeker dat er meerdere mensen hier de fout in gaan.

Ik moet volgende maand nog op vakantie maar had ik dit van tevoren geweten had ik liever 200 euro meer betaald dat ik in een hotel zat waar in All Inclusive had dan dat ik nu moet gaan klooien met 2 kleine kinderen.
Daarbij kom ik nu op hogere kosten uit waardoor ik dus niet de leuke uitjes kan doen die ik op de planning had staan met de kinderen.

Neckermann ik ben zwaar teleurgesteld in jullie en voel me echt opgelicht door jullie personeel.
Mijn volgende reis zou ik ook niet zo snel bij jullie meer boeken.

Desired solution:

vergoeding voor de bijkomende drankjes door jullie advies heb ik dit hotel geboekt anders had ik ander hotel geboekt waar ze wel All inclusive hadden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben verschillende keren geprobeerd 'verwendy2008' telefonisch te bereiken, dit is helaas niet gelukt. De klacht is bestemd voor
Neckermann Reizen. Via e-mail hebben wij de contactgegevens van Neckermann Reizen doorgegeven.

All complaints of