Complaint: kan niet opzeggen

user-213310 on 20 November 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het opvragen van het wachtwoord zou ik een mail krijgen maar er gebeurd niets, zo kan ik niet opzeggen.

verder heb ook geen bemiddeling gehad van huurwoningen. dus helaas zonde van het geld. inmiddels voorzien van woning ..

Desired solution:

de opzegging bevestigen en geen geld afschrijvingen meer.

shapekappers@live.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Kuipers,

Om 11:24 uur plaatst u hier uw klacht.

Om 11:32 uur laat u ons via de site weten dat u uw abonnement wilde stopzetten en het opgevraagde wachtwoord nog niet ontvangen heeft.

Om 11:37 uur hebben wij u een bericht gestuurd dat wij uw abonnement hebben stopgezet.

Om 11:38 uur heeft u een mail ontvangen met de door u gevraagde inloggegevens.

Dit alles binnen 15 minuten. Tussen uw mail met opzegging en onze bevestiging van opzegging en toezenden van uw inloggegevens zit 6 minuten.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of