Complaint: internetsite energie-direct werkt niet altijd!

user-213339 on 20 November 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn woning is verkocht en ik verhuis naar het buitenland.
adres wijzigen is dan niet mogelijk.
de meterstand doorgeven is niet meer mogelijk.
energie-direct reageert niet op mijn email.
energie-direct reageert niet op mijn brieven.
energie-direct heb ik geen vertrouwen meer in.

Desired solution:

als ik de meterstanden met terugwerkende kracht door kan geven per 31-10-2013 en men daar ook daadwerkelijk op reageert, ben ik tevreden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Responded on 22 November 2013 at 11:37

EINDELIJK! , het heeft Energie-direct behaagt om het invullen van de meterstand vrij te geven, en dit lukte dan ook direct zonder al te veel energie. Nu maar hopen dat de (eind) faktuur klopt. So far so good!

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer/mevrouw De Steur,

Naar aanleiding van je bericht heb ik je gegevens bekeken.

Ik zie dat ik gisteren je brief verwerkt heb. Ik heb je een e-mail verzonden met een uitleg over je verhuizing en heb aangegeven dat ik het per direct verwerkt heb. Ik raad je aan eerst even de e-mail te lezen heb je dan verder nog vragen, laat het ons dan weten. Ik wens je veel succes en plezier met je nieuwe avontuur in Frankrijk.

Groetjes Rosalie

All complaints of