Complaint: gebruiksaanwijzing/beschrijfing

greetje9407 on 20 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 15 november gebeld over een en de hardheid matrassen. Binnen een uur terugebeld ze hadden contact gehad met leverancier. Was naar onze zin. Bed besteld maandag 18 november bezorgd half 3. Uitgepakt en tot onze verbazing geen werkbeschrijving. Gelijk gebeld met neckerman en zij xouden er achter aan en we zouden het gemaild krijgen. Dus niet 19 november weer gebeld ja is in behandeling maar bed kan niet inelkasr word er gezegd ivm garantie van het bed. 20 november weer gebeld ja nog steeds niks natuurlijk. Bed nog steeds niet inelkaar. Kunnen ze wel bellen over de matrassen binnen een uur maar beschrijving lukt niet. Hebben een bed verkocht van 1200 service waardeloos zij verkopen moeten ze ook zorgen dat het goed geregeld is

Desired solution:

Mail de werkbeschrijving van het bed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag hebben wij de montagehandleiding via e-mail toegestuurd.

All complaints of