Complaint: Youfone klacht nog steeds niet opgelost

user-202101 on 20 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds april wordt mijn abonnement dubbel berekend, door een fout van Youfone. Ik heb sindsdien maandelijks contact op moeten nemen met Youfone omdat ze elke maand beloofden het recht te zetten, echter zonder resultaat.
Enige tijd geleden heb ik via klacht.nl een klacht ingediend hierover. Youfone beloofde het allemaal recht te zetten en het betaalde bedrag terug te storten op mijn bankrekening, dit heeft Youfone nooit waar kunnen maken. Ik ben het zat om iedere maand achter Youfone aan te zitten, zonder resultaat.

Desired solution:

Ik heb maar 1 abonnement, namelijk onbeperkt internet + 250 belminuten, ik wil graag dat het juist wordt gefactureerd. Daarnaast wil ik de teveel betaalde bedragen teruggestort zien op mijn bankrekening.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 26 November 2013 at 09:22

De facturen zijn nog steeds niet gecorrigeerd. En vandaag hebben ze mijn nummer afgesloten. Er is dus nog steeds niets opgelost!!!!

Comment by poster of the complaint

10 years ago - youfone heeft beloofd de facturen te corrigeren, maar ondertussen hebben ze vandaag mijn nummer afgesloten!!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reeds contact gehad met de klantenservice over facturen, deze zijn/worden gecorrigeerd. Probleem met telefoonnummers nogmaals doorgezet naar de technische afdeling.

All complaints of