Complaint: slechste levering en service ooit!

user-213576 on 21 November 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb meer dan een week geleden een product besteeld die zogenaamd op vooraad stond bij redcoon.

na bestelling en betaling niks meer gehoord, behalve een “Kennisgeving van vertraging!” email…
Geprobeerd contact te nemen via de chat van redcoon en daar ben ik niet wijzer geworden.

IK: wanneer kan ik deze product verwachten?
Redcoon Antwoord via chat (na meer dan 13 minuten wachten:
Helaas wordt het product niet aan je order toegevoegd terwijl deze wel op voorraad is. Onze excuses hiervoor

Ik ga het zo snel mogelijk voor u oplossen.
IK: uw text geeft geen antwood op mijn vraag!

redcoon: Zoals ik net aangeef kan ik daar momenteel nog niks over zeggen omdat er een systeemfout is opgetreden en daardoor wordt het product niet aan uw bestelling gekoppeld. Als dit vandaag wordt opgelost heeft u het artikel binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

Dus als redcoon de systeemfout niet snel kan oplossen, dan moeten de klanten gewoon wachten.

Desired solution:

Als mijn product dus wel op vooraad is (zoals aangegeven tijdens bestelling and tijdens chatsessie) dan verwacht ik dat deze vandaag nog verstuurd wordt met express zending.

Rating 1/10 star-1 (10)

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Message from Redcoon Benelux

10 years ago - Beste flashboarder, Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk, zoals aangegeven via de chat kwam dit helaas door een fout in het systeem. Inmiddels is dit voor je opgelost, het product is toegewezen. Je order wordt gereed gemaakt op onze verzendafdeling. Hier ben je vandaag door onze klantenservice over geïnformeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

Responded on 01 June 2024 at 18:35

Rating 1/10 star-1 (10)

no solution was offered

All complaints of