Complaint: 502 Bad Gateway nginx

CorinneHaan on 22 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al enkele malen geprobeerd in te loggen op de site. maar krijg telkens de foutmelding “502 Bad Gateway
nginx” ook tussen het shoppen door kreeg ik deze foutmelding. Het is dus niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. ik heb deze foutmelding ook al opgezocht op google, en de verschillende dingen uitgeprobeerd die werden aangeraden om van deze foutmelding af te komen, maar niks hielp. mijn conclusie is dan ook dat het aan de site van Neckermann.com moet liggen.

Desired solution:

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om een bestelling te kunnen plaatsen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

CorinneHaan

Responded on 25 November 2013 at 11:26

Geen oplossing. Neckermann.com geeft aan dat het probleem is opgelost, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Ik kan dus niet bestellen.
ze gaven aan mij te willen bellen, maar alleen tijdens kantooruren... zielige oplossing, ik neem aan dat ze weten dat de meeste mensen rond die tijd moeten werken. ik heb dit aangegeven bij neckermann.com en tevens heb ik aangegeven dat ik de gewenste producten nu ergens anders heb besteld.
Ik had verwacht dat neckermann.com een commercieel ingesteld bedrijf was maar die commerciele instelling blijkt toch niet aanwezig, althans, niet bij het personeel.
Tijdens het schrijven van dit bericht ontvang ik wederom een email van neckermann.com, waarin zij zeggen dat het probleem is opgelost, ik heb dat uiteraard direct getest, en nee het probleem is niet opgelost. Jammer weer.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vrijdag hebben wij geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Dit helaas is niet gelukt. Daarom hebben wij een e-mail gestuurd. Wij zijn bezig met onderhoud aan onze site. Dit kan de reden zijn dat deze foutmelding in beeld kwam waardoor het niet lukte om een bestelling door de geven.
Het probleem is inmiddels opgelost, er kan weer gewoon besteld worden.

All complaints of