Complaint: Waar is mijn pakje?

user-213827 on 22 November 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Besteld bij Douglas pakje 3SDGB0000390047.
Gehele dag thuis 21 november,behalve tussen 15:45 en 17:15.
Waarschijnlijk pakje gekomen en ergens af gegeven.Vlgs. internet is pakje bezorgd,echter geen pakje gezien en geen briefje waar ik deze evt kan ophalen.

Desired solution:

Altijd een briefje in de bus doen waar het pakje is gebleven,bij welke buren.
Het liefst trouwens nooit bij naaste buren afgeven op 163.
Liever dan nog naast de deur of overburen.
Nu weet ik niet waar pakje is gebleven.Moet ik buren "lastig" vallen die niets van ons willen weten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of