Complaint: tickets

user-213966 on 23 November 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij vertrek naar Rome op 15-11-13 kon ik niks met mijn e-ticket. Mijn partner kreeg wel een boardingpass maar ik niet. Na mij gemeld te hebben bij de balie op Schiphol duurde het lang voor het geregeld was dat ik ook een ticket kreeg. Er was iets fout in het systeem zei de (behoorlijk ge irriteerde) medewerkster. Bij vertrek uit Rome naar Amsterdam was het geval andersom, mijn partner kreeg geen ticket. We moesten bewijzen dat hij ook naar Rome toe was gevlogen. Gelukkig vonden we na een tijd nog de boardingpass van de heenweg maar al met al zijn we een uur bezig geweest om een ticket voor hem te krijgen. Volgens de maatschappij konden er nooit twee mensen vliegen op 1 e-ticketnummer wat natuurlijk onzin is. (bij de uitgeprinte tickets staan precies dezelfde nummers). Het heeft ons een hoop tijd gekost om zowel in Nederland als in Italie een ticket te krijgen.

Desired solution:

eventuele korting bij een volgende vakantie (niet een bon om binnen drie maanden weg te moeten gaan)

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 05 December 2013 at 15:34

Ik heb geen idee wat de oplossing is.....als de oplossing is dat Arke informatie heeft opgevraagd vind ik dit geen oplossing.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 25 november contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of