Complaint: Wat is een goed excuus ??

user-213971 on 23 November 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 23 november belde ik met center parcs om te melden wat me dit weekend overkomen was . (Mijn zoontje van 4 is gevallen en heeft in zijn val een loodzware tafel meegenomen, deze belande in zijn maag en zijn derhalve meteen naar het ziekenhuis gereden, na wat onderzoeken bleek het een gescheurde lever te zijn , en is hij met spoed vervoerd naar Maastricht en ligt daar op de kinderIC , ikzelf en mijn vrouw verblijven in het Ronald mc Donald huis en de vooruitzichten zijn iig nog een week in het ziekenhuis vertoeven) . Op 25 november hadden wij echter een Midweek huttenheugte geboekt . Deze kon dus niet doorgaan , ik dus maar gebeld met center parcs . Ik had geboekt met bungalow race en in de voorwaarde staat dat er geen annulering of wijziging mogelijk is . Nu heb ik deze mevrouw mijn hele verhaal uitgelegd , en wat zegt deze mevrouw , er zijn wel meer mensen die dit soort excuses gebruiken , voorwaarden zijn voorwaarden , ik kan u verder niet helpen .. Nou ik vind dit ver beneden alle grenzen van het acceptabele…

Desired solution:

Ik wil geen geld terug maar een zelfde Midweek onder dezelfde voorwaarde op een datum dat ons zoontje wel mee kan ... Verschuil je niet achter voorwaarden , en laat zien dat je als bedrijf ook een menselijke kant hebt , en niet alleen op centjes uitbent !!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gast werd telefonisch gecontacteerd door de afdeling Guest Relations van het Hoofdkantoor. De boeking werd gewijzigd in overleg met de gast.

All complaints of