Complaint: KPN en verlengen abonnement

user-151783 on 26 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18 november jl heb ik geprobeerd mijn mobiele abonnemenf te verlengen bij The Phone House(TPH). Niets dan goeds over TPH, maar het is KPN tot op heden niet gelukt mijn abt te verlengen. Verhaal 18 nov. was: we hebben een achterstand, maar vanaf morgen wordt 18 nov. verwerkt. Op 20 nov. nog niets. TPH weer gebeld. Antwoord: er wordt aan gewerkt. Op 23 nov NIETS. Antwoord KPN: uiterlijk maandag 25 nov. Weer NIETS. Antwoord van KPN op 25 nov: over 2 dagen!! Het is vandaag 26 november en ik wacht nu dus al 8 ACHT dagen op mijn verlenging. ONACCEPTABEL!!!
Hoewel ik ruim 30 jaar bij KPN heb gewerkt accepteer ik veel, maar dit NIET.

Desired solution:

Abonnement asap verlengen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Inmiddels is dankzij The Phone House mijn klacht opgelost. KPN heeft totaal niet gereageerd, ook niet via twitter waar ik mijn klacht had achtergelaten. Zeer slechte zaak! Zo ga je niet met trouwe klanten om!!!

All complaints of