Complaint: KPN en Vervangen van modem

user-215040 on 27 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu exact 1 jaar klant van KPN. Ik heb een alles in 1 pakket en sinds twee weken nu problemen met het modem. Het herstarte regelmatig en het signaal viel plotesling weg. Op donderdag heb ik gebeld naar KPN om te vragen voor een nieuw modem. Dit kon niet zonder dat er een monteur langs zou komen maar die had pas volgende week zaterdag de eerste plek. Nou heel vervelend maar niets aan te doen. de zaterdag op de monteur zitten wachten niet die langs kwam. Ook na meerdere malen met kpn te hebben gebeld nog geen monteur. Nieuwe afspraak met KPN gemaakt voor de eerstkomende maandag. Die maandag weer geen Monteur maar wel een servicebon dat het werk was afgerond. Nogmaals met kpn gebeld en heeft kpn aangeven het modem op te sturen. Hier heb ik een bevestiging van gehad op 26 November. Het modem zou geleverd worden op 27 November tussen 18:47 en 20:47. Nou je raad het al weer niemand langs gekomen. nou 28 November weer gebeld daarbij geeft KPN aan dat het ook niet mogelijk was dat er een modem opgestuurd werdt aangezien de afdeling planning de afspraak opnieuw wil inplannen maar nog geen mogelijkheid heeft gehad mij terug te bellen. Ik dacht dat 1 werkdag hiervoor toch wel genoeg moest zijn voor mij. Uit frustratie heb ik nu maar een nieuw modem online gekocht. Inmiddels heb ik bij KPN aangegeven deze maand de rekening niet te betalen en dit vond de mevrouw bij KPN niet kunnen want dat is niet hoe de dienst van kpn werkt. Ik heb aangegeven dat de dienst van kpn helemaal niet werkt anders had ik het probleem niet gehad.

Desired solution:

Als kpn gewoon na dag 1 een nieuw modem had geleverd was er niets aan de hand geweest

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of