Complaint: Slechtste luchtvaartmaatschappij ooit!!!!!

user-215070 on 28 November 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als frequent flyer ben ik de eerste met Arke gevlogen naar Cancun waar ik een geweldige vakantie heb gehad in een RIU hotel. Hieronder de punten waar ik een klacht over heb:
#punt1:23-11-2013 hadden we een transfer van het hotel naar de luchthaven waar we om 11.05 opgehaald zouden worden. 10.45 stond ik klaar in de lobby met mijn reisgenoot en vervolgens ben ik naar de receptie gegaan en zij vertelden mij dat ze altijd naar binnen komen om de klanten op te halen. Wij in de lobby wachten en iets over 11 kwam er een onherkenbare bus en binnen 1 minuut was hij weg. Na 45 minuten te hebben gewacht gebeld met Arke en zij vertelde mij in het begin dat ik buiten moest wachten met 40 graden en hier moest ik erg om lachen vervolgens vertelden ze mij dat ik een taxi moest nemen en dat ze dat zouden betalen. Goed opgelost.
#punt 2: Eenmaal op de luchthaven aangekomen bij de checkin balie werd er ons verteld dat we niet naast elkaar konden zitten wat ik erg vreemd vond de een zat op rij 34 en de ander rij 38 waar ik het duidelijk niet mee eens was. De check-in medewerker vertelde dat ik dit aan de purser moest vertellen wat ik ook heb gedaan. uiteindelijk bleek het dat er meerdere personen waren die verspreid zaten terwijl dit niet de bedoeling was. Dit probleem onderling met andere passagiers opgelost.
#punt 3: in de vliegtuig een update gedaan voor een scherm die pas 3 uur later na te hebben betaald werd geactiveerd.
#pun 4: Het was ijskoud in de vliegtuig het leek wel een koelcel. Hierdoor kreeg ik keelpijn en vroeg ik de stewardessen ijs, maar ze hadden alleen ijsklontjes dit om de zwelling van mijn keel af te nemen en tevens te verdoven. Mijn reisgenoot had het een paar keer gevraagd en uiteindelijk ben ik het gaan vragen. Ik vroeg de stewardess:’Zou ik misschien een glas met ijs mogen ik heb last van mijn keel’. Vervolgens werd ik indirect uitgemaakt voor alcoholist wat ik erg vernederend vond. De stewardess zei: meneer ik weet dat u alcohol aan het drinken bent dit is verboden en hierop vertelde ik dat ik zelf luchtvaartpersoneel ben en heel goed weet wat de regels zijn. Het is niet verboden om te drinken in de vliegtuig wat ik ook niet deed maar last van mijn keel had. Wat ik ook heel raar vind is dat er op de scherm cabine personeel roepen staat, maar als je daarop drukt zie je geen stewardess verschijnen. Na een paar uur dit te hebben aangelaten liep ik zelf naar achteren en zag ik de dames vervolgens onderling gezellig kletsen achter de gordijnen en de klanten bekijken het maar. Ik heb een klacht over mevrouw Molster of wolsters die mij voor alcoholist heeft uitgemaakt en een grote mond had.
Het gaat om vlucht OR 338 die op 15.15 van Cancun is vertokken richting Amsterdam.

Mvg,

Y.Ayan

Desired solution:

Een oplossing dit is de slechtste ervaring ooit en reden genoeg om nooit meer met Arke te gaan vliegen. Geef me aub 1 reden wrm ik nog met ARKE zou moeten vliegen?

Mijn advies is om iets te toen aan jullie reputatie en dat de stewardessen een betere opleiding krijgen voornamelijk mevrouw molster of wolster.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

All complaints of