Complaint: Benaderd door call center hms nijmegen, maarten van leeuwen, over gewonnen prijsvraag veronica.

user-215160 on 28 November 2013 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik werd gebeld door HMS die in naam van de lotto mensen benaderd die meegedaan zouden hebben aan de veronica prijsvraag. Toen ik aangaf niet de betreffende persoon te zijn gaf de heer maarten van leeuwen aan dat ik dan gewonnen zou hebben. De winnende prijs was een maand gratis meespelen aan de Lotto en uiteraard daarna ‘vastzitten’ aan een abonnement die ik dan weer ‘gratis’ kon opzeggen. Ik vind het schandelijk dat de Lotto bedrijven inhuurt om mensen door middel van leugens nep prijzen (lees abonnementen) van de Lotto probeert aan te smeren.

Desired solution:

Een excuus van de Lotto over de werkwijze en genoeg mensen die deze klacht lezen over de schandelijke werkwijze van de Lotto.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Lotto about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Opgelost. Heb de heer Oussoren gebeld en gegevens opgevraagd zodat wij deze case goed kunnen onderzoeken. Ter compensatie voor het geleden ongemak een kraspakket ter waarde van 5 euro toegestuurd. De klacht hiermee afgehandeld.

All complaints of