Complaint: geen oplossing fa-med

user-215167 on 29 November 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb gisteren klacht ingediend over fa-med
ben vanochtend gebeld heb uitgelegd hoe de betaaling tot stand kwam hebben geen eene excuus willen gewoon die 40 euro er staat namelijk tot 33 november en als het dan 22 november binnen is ben je te laat heb uitgelegd dat er bankstoring was de 20 n0vember geen rede dus gewoon betalen kan wel 6 dagen later de boete betalen want hun zijn een incasso bereau ik heb hun gezegd dat ze geen incasso bureau zijn maar dat mogen ze elk bedrijf mag boetes geven ook na een dag
zo maken ze de mensen die niks hebben kapot ik probeer altijd alles te betalen maar dat wordt bij deze maatschappijen niet meer mogelijk gemaakt moet over en maand 860 euro aan de tandarts betalen voor boven platje krijg van de zorg verzekering niks meer terug als je een regeling trefd betaal je ook 40 euro extra zo worden ze rijk bij geen eeen bedrijf waar je een regelijg trefd betaal je 40 euro extra

Desired solution:

dat ik deze 40 niet hoef te betalen kom nou mensen tot 22 november en je hebt hem 22 november binnen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

10 years ago - We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

10 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. De klacht hebben we afgesloten maar mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of