Complaint: weer geen folders ontvangen

user-215402 on 29 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de zoveelste keer weer geen reclamefolders ontvangen.
En als we ze al ontvangen, dan altijd te laat…donderdag of vrijdag.
Dan heb je er ook niks meer aan
Ik heb al een paar keer gebeld met deze klacht ???
O wee als ze het lef hebben om met de feestdagen met een kaartje aan de deur te komen

Desired solution:

Gewoon BEZORGEN of in ieder geval op tijd
Daar wordt je toch voor betaald !!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Notting,

Tot onze grote spijt heeft u een aantal keer het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken.

We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

[naam afzender]

Spotta Klantenservice

All complaints of