Complaint: Marktplaats / Post.NL

user-97034 on 29 November 2013 about Marktplaats in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het door mij bestelde art. bij een particulier via Post.nl is nog steeds niet aangekomen. Het art. en de porto zijn reeds door mij betaald, dus ik ben de eigenaar van het product: reservewiel BMW E60. De klacht is terecht gekomen op de service afdeling van post.nl bij de heer Tullemans. Ik word afgescheept met het bericht dat het art niet meer te vinden is en ik dus naar het product kan fluiten en mijn centen. Het pakket valt onder trac and trace nummer: 3SBSIS064485260. Ref. post.nl 01240839

Desired solution:

Svp product leveren op besteladres of geld terug 34,40!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Marktplaats

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Marktplaats to pickup complaint

All complaints of