Complaint: Botte Gillette scheermesjes teruggestuurd, geen reactie

user-216015 on 02 December 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind augustus heb ik een set van 8 Gillette scheermesjes besteld bij Groupdeal. Deze waren van dusdanig slechte kwaliteit (bot), dat ik ze in oktober heb teruggestuurd met het verzoek om een nieuwe set mesjes of mijn geld retour. Tot dusver heb ik echter nog niets vernomen van Groupdeal.

Desired solution:

Een set echte/scherpe scheermesjes of mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from Groupdeal.nl

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Wij hebben de leverancier gevraagd of hij uw scheermesjes retour heeft ontvangen. Zodra wij meer weten, stellen wij u direct op de hoogte. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice GroupDeal info@groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Wij hebben van de leverancier vernomen dat de scheermesjes in goede orde retour zijn ontvangen.

Alles is zojuist doorgegeven aan de administratie en uw geld wordt z.s.m. teruggestort.
Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.
Dit kan maximaal 30 dagen duren, dit is de wettelijke termijn die hiervoor gehanteerd wordt.

Heeft u met Ideal betaald? Dan is de bijschrijving veelal binnen een week zichtbaar.
Heeft u met CreditCard betaald? Dan kan het tot 30 duren voordat de bijschrijving zichtbaar is.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

All complaints of