My complaint:
Op 28 oktober 2013 heb ik Alles-in-1 Glas pakket van de CaiWay aangevraagd. Daarop direct een bevestigings email ontvangen dat de gemiddelde levertijd 3 weken is.
De ingangsdatum van mijn abonnement zou op 2 december zijn dus dat moest geen problemen geven.
De extra bijgekochte router heb ik al op zaterdag 23 november ontvangen.
Toen ik na een vakantie 5 dagen thuis kwam op 2 december hoopte ik een installatie pakket aan te treffen maar dat was er niet.
Gebeld met de service desk van CaiWay. Deze vertelde eerst dat ik te laat aangevraagd had. Dat werd later teruggenomen en bleek dat CaiWay de aanvraag had laten liggen en daarom niet kon leveren.
Het installatie pakket zou wel 29 november verstuurd zijn en waarschijnlijk eind deze week geleverd worden. Als CaiWay een track and trace code zou ontvangen zouden ze die naar mij emailen !!!! Erg makkelijk te lezen als je geen internet meer hebt.
Ik ga nu gebeld worden, met de opmerking dat het pakket meestal al geleverd is voordat CaiWay een TT code ontvangt.
Mijn huidige provider was natuurlijk al opgezegd.
Eind resultaat : Geen internet meer en geen idee wanneer dit opgeleverd gaat worden.
Fouten kunnen gemaakt worden maar CaiWay wist al enkele dagen geleden dat de opleverdatum, daar hun eigen toedoen, niet gehaald kon worden. Dan lijkt het inlichten van de klant mij een kleine moeite.Dan hadden er evt. nog maatregelen genomen kunnen worden. CaiWay heeft ook niet over compensatie gesproken.
De slogan van CaiWay ‘Ik kijk vooruit’ geld klaarblijkelijk niet voor het aanvragen van diensten.
Desired solution:
- Zo snel mogelijk oplevering van het installatie pakket.
- 1 maand terugbetaling de van abonnementskosten voor het Alles in 1 glas pakket. Dit ter compenstatie van :
- Niet geleverde diensten vanaf 2 december
- Gemaakt kosten voor bellen
- Compensatie voor betaalde abbonnementen\\diensten van derden Nieuwsservers, Spotify en de online type cursus die nu niet te gebruiken zijn
- Veroorzaakte ongerief (geen thuiswerken, geen type cursus.