Complaint: Mobiel internet verbruik 0615867079

150993 on 03 December 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de maand november ben ik ruimschoots over mijn bundel heen gegaan (internet) terwijl ik niet meer gebruik heb gemaakt van mijn internet als normaal. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is en ben het totaal niet eens met de gemaakte kosten, Vandaag geprobeerd te bellen maar na 10 min in de wacht te hebben gestaan werd de lijn verbroken>

Desired solution:

IK verwacht dat er binnen 5 dagen een oplossing komt. Ik ben voornemens het geld terug te laten boeken en mijn abonnement te laten beëindigen als dit niet snel wordt opgelost. Dit ook na mijn contact met VARA kassa waarbij het mij duidelijk werd dat Simyo veel meer rekent dan het daadwerkelijke internetverbruik. Om dit soort ellende niet nogmaals te ondergaan heb ik inmiddels mijn abonnement aangepast en zal dit abonnement uitsluitend doorzetten als het bedrag van 97.39 (internet buiten de bundel) teruggestort wordt.
Remco van Rooijen.. 0615867079

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste Remco, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of