Complaint: klacht over contract

user-216256 on 03 December 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een contract maken op 9 nov.over een product wat jullie niet eens kunnen leveren.(40 mb-jullie komen hier niet verder dan 11 bekabeld)
Brief contract 19 nov. – een week bedenktijd(t/m 26 nov) dan is in principe het telefoongesprek van 9 nov. al de datum waarin de zeven dagen ingaan. Je kan dus nooit meer iets wijzigen in het contract, ook als het er fout instaat.
-oplossingen binnen het bedrijf gezocht naar sneller internet .Adviseerden glasvezel, is er niet eens hier!!!

Desired solution:

-ontbinden van het contract

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of