Complaint: Arriva vergoedt niet volgens hun eigen voorwaarden

user-216399 on 04 December 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een treinabonnement van Leerdam naar Den Bosch a 204 euro. Ik heb op 21 oktober een uur vertraging bij vertrek uit Leerdam en op 22 oktober 30 minuten vertraging en dien dus een restitutieverzoek in. De voorwaarden op de site van arriva geven aan dat er dan 1/25 van het abonnement wordt vergoed bij vertraging van een uur en 1/50 bij 30 minuten. Arriva vergoedt nu echter alleen het traject van Leerdam naar Geldermalsen (waar ik moet overstappen) a 5,49 in plaats van 12,24. Op mijn vraag waarom dat is wordt gezegd dat ‘het fout op de site staat’. Jammer maar er is niemand die daar wat aan doet….

Desired solution:

Restitutie van 8,16 + 4,08 = 12,24(zoals op de site staat) in plaats van 5,49

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of