My complaint:
Simyo stuurt aanmaningen voor fakturen die twee weken eerder al zijn betaald. Hun administratie laat dramatisch in kwaliteit te wensen over
Desired solution:
Dat dit soort situaties niet langer voorkomt
BeursVoogd on 06 December 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie
Simyo stuurt aanmaningen voor fakturen die twee weken eerder al zijn betaald. Hun administratie laat dramatisch in kwaliteit te wensen over
Dat dit soort situaties niet langer voorkomt
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by Simyo
Message from Simyo
10 years ago - Beste BeursVoogd, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare