Complaint: Aanmaning op betaalde factuur

BeursVoogd on 06 December 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Simyo stuurt aanmaningen voor fakturen die twee weken eerder al zijn betaald. Hun administratie laat dramatisch in kwaliteit te wensen over

Desired solution:

Dat dit soort situaties niet langer voorkomt

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste BeursVoogd, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of