Complaint: Kapotte mobiel afgeleverd

user-216795 on 11 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in september een abonnement bij Hollands Nieuwe afgesloten en kreeg daarbij een toestel Huawei acsend P6. Al gauw bleek dit toestel niet in orde te zijn. Steeds was de batterij leeg ook al zetten ik het toestel uit en weer aan de andere dag was het toestel toch leeg. Ik heb contact gezocht met Hollands Nieuwe en er werd gezegd dat ik de batterij opnieuw leeg moest laten worden en vervolgens opnieuw opladen. Dit kon gebeuren bij een nieuw toestel…niets daarvan…nog geen paar uur later was het toestel weer leeg. Wilde ik er wat mee dan moest ik soms drie keer per dag mijn toestel opladen…Telkens weer gebeld met Hollands nieuwe…Er werd niet gesproken over een garantie op het laatst werd er wel gezegd om mijn toestel op te sturen of bij Bel Compagny te brengen. Uiteindelijk heb ik het toestel daar gebracht. Ik vroeg om een leen toestel, immers was dit door een van de medewerksters gezegd, dat wanneer ik het toestel bij Bel Compagny bracht ik een leentoestel zou krijgen. Niets was er van dit waar…Er werd gezegd, dat ik er rekening mee moesten houden, dat mijn toestel tot drie weken weg zou zijn. Na 1 week dacht ik…ik ben wel nieuwsgierig wat er met mijn toestel aan de hand is en of er al wat bekend was. Wat bleek.., niemand kon mij vertellen waar mijn toestel was gebleven…woedend werd ik hierop. Hollands Nieuwe wist het niet, Bel Compagny die zeiden dat er een code aan werd gegeven en dat het niet te achterhalen was waar mijn toestel naar toe was gegaan. Weer bellen met Hollands Nieuwe…eindelijk was er eentje die de zaak serieus nam en het ging uitzoeken. Mijn toestel ligt bij Teleplan. Telefoonnummer gekregen van Teleplan, want Hollands Nieuwe gaat hier niet achteraan. Teleplan geeft mij geen informatie over mijn toestel, dit wordt alleen doorgegeven aan iemand van Bel Compagny. Bel Compagny gebeld…ja, mevrouw het is erg vervelend, maar we gaan het uitzoeken. Antwoord…”Er zijn onderdelen besteld en daar zitten ze op te wachten”. Drie weken verder…nog geen toestel..wel een abonnement waar ik niets mee kan en een hoop ergernis en een gevoel van machteloosheid. Eerst werd er ook nog gesproken over een nieuw toestel…maar dat werd gauw op de achtergrond gezet…nee mevrouw, ze wachten op onderdelen. Vierde week weer bellen en een aangetekende brief verzonden naar Hollands Nieuwe..Opnieuw bellen. Mevrouw wij kunnen niets voor u doen…wij weten niets, doen niets en hebben niets…dat is het antwoord wat je krijgt bij Hollands Nieuwe. U moet bellen naar degene waar uw toestel in reparatie is. Teleplan?…die geeft geen antwoord over mijn toestel, want Bel Compagny heeft het toestel bij hun ingeleverd en zij mogen geen gegevens doorspelen aan derde…het is notabene mijn toestel…het is nu bijna 5 weken verder…ik heb nog niets,maar moet volgende week wel mijn abonnement weer betalen en inmiddels heb ik al aardig wat kosten gemaakt via mijn vaste telefonie door het bellen met Hollands Nieuwe…kosten 15 cent per minuut en eer dat je daar wordt geholpen ben je al een half uur verder. Nog niets gehoord op mijn aangetekende brief, de medewerkster weten niets, doen niets hebben niets. Bel Compagny heeft nu gezegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen en dan weer dat ze zitten te wachten op onderdelen, ook dat er nu geen nieuwe toestellen beschikbaar zijn want de zijn momenteel niet leverbaar…ik voel mij belazerd en heen en weer geslingerd..machteloos. Ik heb een bewijs dat ik mijn toestel heb ingeleverd en een bewijs van het betalen voor een abonnement..waar ik niets aan heb en ik ben mijn toestel kwijt…

Desired solution:

Een excuus, tegemoetkoming in de belkosten en een nieuw toestel. Straks ben ik ook nog mijn beltegoed kwijt en die wil ik blijven houden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

All complaints of