My complaint:
Ik heb gisteren bij Neckermann.com 2 paar Adidasjes besteld. Leuk! Want ze hadden precies de 2 kleuren die ik wilde en nog in mijn maat ook! Nou, alles ingevuld en op het knopje “bevestigen” gedrukt. Netjes een e-mail gehad dat mijn bestelling is ontvangen en wordt verwerkt.
Nou staat er heel leuk ‘levering binnen 24 uur’. Mijn bestelling bleef op “wordt verwerkt” staan. Toch maar een telefoontje gepleegd waarna ik een vriendelijke (niet erg enthousiast over haar baan klinkende) dame aan de lijn kreeg die mij de mededeling deed dat deze schoenen helemaal niet op voorraad zijn! Ik vroeg mij af hoe dit dan kon aangezien ik ze wel kon bestellen, waarop ik antwoord kreeg “de site wordt een paar keer per dag bijgehouden en als die dan toevallig niet is bijgehouden heeft u pech”.
Vreemd, want ik kan ze nogsteeds bestellen. Dit ook gemeld en mevrouw kon mij niet vertellen waar dit door kwam.
Blij met een dode mus! 🙂
Desired solution:
Neckermann, houd de site geupdate. Er zijn ook geautomatiseerde programma's die de actuele voorraad bijhouden en deze ook direct op de site updaten.