My complaint:
Als cadeautje voor mijn ouders bestelde ik kaartjes voor Hij geloofd in mij in het De La Mar theater op 31 januari. Alleen balkon plaatsen waren nog beschikbaar, uiteindelijk wilde ik plaatsen op rij drie reserveren, tijdens het bestellen ging er echter iets mis met mijn internetverbinding waardoor mijn betaling gestorneerd werd.
Vervolgens heb ik een aantal keer met See tickets moeten bellen (45 cent per minuut) om te horen dat ik deze kaarten pas weer kan bestellen als ik ze later op de avond eerst via de email die ik toegezonden krijg annuleer. Op de vraag of er dan niet een grote kans is dat deze kaarten door een ander worden besteld voordat ik ze kan reserveren werd bevestigend geantwoord. Het lastige is dan alleen dat de overige 1e rang plaatsen tegen die tijd waarschijnlijk al verkocht zijn. Om toch zeker te zijn van plaatsen heb ik nogmaals gebeld en andere plaatsen besteld verder in de zaal. Mijn ouders zijn echter al wat ouder en ik zou het dan ook vervelend vinden wanneer zij geen goed zicht hebben tijdens de voorstelling.
Desired solution:
Het gaat mij om de gang van zaken en het principe, wanneer ik een product bestel verwacht ik dat ik deze vervolgens gewoon kan betalen via een code of op een andere logische manier. Het systeem wat See Tickets aanhoudt is omslachtig en zorgt ervoor dat je een aantal keer moet bellen naar een duur servicenummer om er zeker van te zijn dat je niet je kaarten dubbel besteld en dat je betaling aan is gekomen. Daarbij stoort het mij ook gewoon ontzettend dat er geen medewerkers beschikbaar zijn wanneer je belt.