Complaint: Oplicht praktijken vodafone

user-100391 on 12 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een telefonische verlenging gedaan bij Vodafone hierbij heb ik gekozen voor een sony xperia Z met 100 belminuten en 4GB internet per maand dit is door de verkoopster bevestigd. Ik heb haar ook duidelijk verteld dat ik 4GB wil omdat ik elke maand over de 2GB zit. dat was geen enkel probleem.
De kosten
28 euro per maand en 130 euro bij betalen voor het toestel heel redelijk.

Krijg ik na een paar dagen een bevestiging en daar staat in 200MB internet !!! meteen een klacht in gedient want dit is gewoon contract breuk.
Reactie: we moeten het gesprek naluisteren…. vervolgd..
Ja u heeft inderdaad gezegt dat u 4GB wou hebben maar ja uh dat kunt u alleen krijgen bij een super red abbonement voor 65 euro per maand. WAAROM MAAK JE DAN EEN CONTRACT… om vervolgens je klanten op te lichten in de hoop dat ze het teveel werk vinden om er boven op te zitten.

Als hier geen knappe reactie op komt stap ik naar de rechtsbijstand.

Met nog een vriendelijke,

Kevin

Desired solution:

ik wil 4GB internet zonder extra bij te betalen want dit heb ik telefonisch zo afgesproken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of