Complaint: geen service nieuwe klanten

user-217184 on 11 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb begin november een nieuwe toestel gehad de lg9. Het toestel is pas 4 december in gebruik genomen omdat toen het abonnement in ging. Dit omdat ik gebruik maakte van nummerbehoud. Al snel bleek dat het toestel binnen een uur volledig uitschakeld om vervolgens dus niet meer bereikbaar te zijn. Het hele weekend van alles geprobeerd maar hij doet het gewoon niet langer. En dat is niet zo best als je ook s’nacht bereikbaar moet zijn. En dan…. duugt bellen met als antwoord van hollands nieuwe. Breng het toestel maar weg voor reparatie. WAT!! Een toestel wat nog geen week uit zijn doos is. Ik kan het toch niet helpen dat ze het toestel meteen opsturen als ze weten dat nummerbehoud een maand duurt. Ik wil alleen maar een ander toestel uit kiezen met een duurder abonnement maar nee weg brengen is de enigste optie die je krijgt zonder leen telefoon. Dus niet bereikbaar jammer voor je.

Desired solution:

een nieuwe abonnnement met de samsung slll

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek heb ik u aangegeven dat de pakbon zal worden verstuurd. U kunt hiermee het toestel ter reparatie aanbieden bij één van de Belcompany filialen. Ik beschouw uw klacht hiermee als opgelost.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

All complaints of