Complaint: klacht

ivanka deenen on 09 December 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

jaarnota en eindafrekening na opzeggen kloppen niet
vorig jaar en jaar ervoor naar mijn mening ook niet

Desired solution:

als het kloppend gemaakt word

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from NLE

10 years ago - Geachte mevrouw Deenen, Wij hebben zojuist (9-12-2013) een antwoord een reactie gegeven op uw vraag. Met vriendelijke groet, Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 09-12-13 hebben wij de klant telefonisch niet bereikt en per e-mail gereageerd. Op 10-12 heeft de klant nog 2 keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice voor uitleg. Wij gaan er vanuit dat het nu duidelijk is.

All complaints of