Complaint: Verlenging sim only 275 abonnement

user-217278 on 11 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn 1 jarig abonnement (sim only 275) liep af en heb toen via de website verlengd naar een 2 jarig abonnement met toestel. Het toestel is keurig geleverd (met nieuwe sim kaart)nu is echter mijn abonnement niet verlengd maar heb ik er twee. Heb de klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik mijn abonnement wilde verlengen om zodoende mijn nummer te behouden en geen extra abonnement wil. Dit zouden ze uitzoeken en ik zou terug gebeld worden.
Nou niet dus, na 2 weken teruggebeld en gevraagd hoe het ervoor stond. De eerste vraag was wie heeft u gesproken,of dit überhaupt wat uitmaakt? Wederom de klacht aan Regina uitgelegd, die kwam met het voorstel om een prepaid kaartje te kopen zodat ik dan mijn oude nummer kon behouden omdat de termijn van 13 dagen was verstreken om mijn nummer te behouden via de normale manier. Heb uitgelegd dat ik hier geen genoegen mee neem. Men gaf aan dat er eerst nog een keer gekeken zou worden waar het eventueel fout was gegaan en binnen een half uur terugbellen. Nou je raadt het al. Niets meer gehoord.

Desired solution:

Wil gewoon met mijn oude nummer blijven bellen met 1 abonnement.Niet minder maar zeker ook niet meer!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Hollandsnieuwe posted

Responded on 11 December 2013 at 19:29

Klacht is dus niet serieus genomen, men gaat niet in op de werkelijke klacht maar komen met een houwtje touwtje schijnoplossing.

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Klacht is dus niet serieus genomen, men gaat niet in op de werkelijke klacht maar komen met een houwtje touwtje schijnoplossing.

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl heb ik geprobeerd telefonisch contact met u gezocht, helaas zonder succes. U kunt uw nummer behouden door een prepaid simkaart aan te schaffen bij een andere provider en hierop nummerbehoud aan te vragen. Nadat het nummer is omgezet naar het prepaidkaartje, kunt u nummerbehoud aanvragen op uw nieuwe abonnement waarop het nummer overgezet dient te worden. Er zijn tegenwoordig providers die gratis prepaid-simkaarten aanbieden, zoals Vodafone. Nadat uw nummer is omgezet volgens de genoemde wijze, blijft u gebruik maken van uw nummer. Ik beschouw hiermee de klacht als opgelost.

Met vriendelijke groeten,

hollandsnieuwe

All complaints of