Complaint: slechte service en lange wachtijd( zeer lang)

user-217418 on 15 December 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We kregen na 8 weken onze meubels(eethoek,6 stoelen en dressoir)vroeg aan de jongens of de bijbehorende spiegels die in de winkel erbij hingen er niet bij zaten.Nee zeiden hun moet je appart bij bestellen.Vond ik wel erg jammer,maar goed. was blij met mijn spullen.
Maar na 3 dagen was het deurtje van dressoir kappot.
Contact opgenomen,moest foto’s maken van het deurtje en dat doormailen.dus zo gezegd zo gedaan.
Na 5 weken nog niks gehoord te hebben maar eens gebeld.
kreeg te horen dat hij besteld was en dat het nog ongeveer 2 weken duurt.(vind het wel erg lang voor een deurtje)maar goed.
Nog geen dag later een mailtje om welk deurtje het ging.
Nou toen zakte mijn broek echt wel af.En werdt netjes gezegd rood van woede.
voelde me echt heel erg belazert en heb gewoon 5 weken voor niks zitten wachten.
maar goed weer de telefoon gepakt en weer een mailtje.
Nu weer 3 weken verder en nog niks.
Weer gebeld kreeg te horen dat het besteld is(2 weken later als mijn mailtje.werdt toen beloofd zo snel mogenlijk het te regelen.nou 2 weken later bestellen noem ik niet snel regelen.)Ik kreeg vandaag 10 december 2013 te horen dat het eind december binnen zou zijn.
Met andere woorden ben ik dan 3,5 maand verder nadat ik voor het eerst contact heb gehad over een deurtje.
Dat vind ik echt heeeeeeeeeeeel erg schandalig.
Ik ben benieuwd of ik inderdaad het deurtje dan heb.
Moet zeggen mijn vertrouwen is wel weg nu.

Desired solution:

Ik vind na al het wachten,bellen,beloftes en mailen dat ik het wel zo netjes zou vinden dat er gezegd wordt van nou mevrouw sorry voor het ongemak en de problemen maar omdat u graag die spiegels erbij wilt krijgt u die van ons.Ben niet snel zo en heb mijn geduld en netheid behouden ,maar zo ga je niet met mensen om vind ik en daarom zou ik het wel zo netjes vinden als ze hiermee accoord gaan.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of