My complaint:
Ik kreeg de foutmelding “process.com.google.process.gapps” in beeld, waarna mijn beeldscherm uitviel. Op 12 november ben ik hiermee naar de winkel geweest, die mij vertelden dat de telefoon opgestuurd moest worden. Daar werd nog bij gezegd dat het raar was dat het scherm uitviel en dat het vrijwel zeker onder de garantie zou vallen. Ook werd gezegd dat het 1 tot 3 weken zou duren. Ik kon geen leentoestel krijgen..
Na een week werd ik opgebeld met de mededeling dat de reparatie van de barst in het scherm mij €175,75 zou gaan kosten. Dit terwijl er totaal geen barst in het scherm zat toen ik mijn telefoon afgaf in de winkel! Ben hier dus ook niet mee akkoord gegaan en de medewerker gaf aan dit intern uit te gaan zoeken. Inmiddels zijn we al 4 weken verder en heb ik regelmatig contact met de winkel gezocht. Zij wijzen mij steeds af en bellen niet terug. Vervolgens vorige week het hoofdkantoor gebeld, die mij aangaf direct contact op te nemen met de winkel en dat de winkel mij nog diezelfde dag een oplossing zou bieden. Wederom is er tot op heden nog geen contact met mij opgenomen… Ben er nu behoorlijk klaar mee!
Desired solution:
Gerepareerde telefoon terug of de kosten van mijn abonnement zodat ik een nieuwe telefoon kan kopen