My complaint:
Mijn vrouw en ik wilden aan de balie inchecken,(we stonden al in de rij)toen een nogal gezette vrouw (blijkbaar de cheffin)met de handen op de rug op bevelende toon schreeuwde dat we moesten inchecken “by the machine”.
Dit overkwam meerdere passagiers: o.a. een paar jonge Chinezen, die niet wisten wat ze moesten doen en hulp werd niet geboden; mevrouw bleef met de handen op de rug toekijken.
De organisatie was beneden alle peil en het optreden van de cheffin was onbeschoft en hufterig. We hadden het gevoel dat we een concentratiekamp binnen liepen.
Wij willen benadrukken dat het uitsluitend een klacht is tegen de cheffin inchecken te Boedapest. We hebben vele malen met de KLM gereisd en daar zijn wij zeer tevreden over.
Desired solution:
Wij vinden dat het bewuste personeel hier op aangesproken moet worden, want vele mensen doen hun best om service te verlenen namens de KLM, terwijl het optreden van bovengenoemde dame (Nou ja, dame ???)van het voormalige MALEV anti-reclame is voor de KLM.
Wellicht moet de hele procedure nog eens bekeken worden.
Afzender: H.Timmerman en mevr. H.A.Timmerman Wermink te Lelystad