Complaint: Contactklacht

user-217661 on 16 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Om in contact te treden met Hollands Nieuwe is een regelrechte ramp. Wij hebben een mail ontvangen met een “link” om een openstaand bedrag alsnog te voldoen.
Bij het aanklikken van deze link krijgen wij als antwoord invalid request. Daarna ga je op de site zoeken naar hoe het dan op te lossen maar er is nergens een verwijzing naar hoe dit op te lossen. Ook is er nergens een telefoonnummer vermeldt waar de klant naar toe kan bellen. Heel erg onpersoonlijk en ik zal zeker na afloop van het abonnement naar een andere aanbieder overgaan die wel persoonlijk te bereiken is.

Desired solution:

Fatsoenlijk informatienummer voor vragen te beantwoorden van klanten. Al is het maar begeleiden door de site heen voor antwoord op je vraag.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

10 years ago - Beste klant, Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes. Graag wil ik de mogelijkheden met u bespreken. Is het daarom mogelijk dat u contact met ons opneemt via Facebook. Zie https://www.facebook.nl/hollandsnieuwe. Als u aangeeft dat het gaat om de klacht op klacht.nl zullen wij dit direct oppakken. Als u toch wenst dat wij telefonisch contact opnemen, dan hoor ik graag wanneer dit het beste uitkomt. Onze afdeling is van open op maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00. We horen het graag! Vriendelijke groet hollandsnieuwe

All complaints of